Eticheta, Esența Produsului Tau!

Eticheta, Esența Produsului Tau!

Istoricul Etichetelor Autoadezive in Rola si Coala

Etichetele din hârtie au fost folosite prima data pentru a identifica produsele de la începutul anilor 1880. La inceput se folosea o gumă pentru a lipii eticheta la suprafață. Întrucât piața fructelor a crescut în fiecare an, a izbucnit o concurență imensă pe piețele locale. Proprietarii de livadă au folosit acest nou concept de litografie pentru a atrage atenția asupra fructelor lor. 

In anii 1930, R. Stanton Avery a decis sa imbunatateasca ideea utilizarii hartiei pentru a eticheta articole, astfel a avut loc aparitia etichetelor autoadezive. Avery a adugat un tip de adeziv la partea din spatele hartiei apoi a aplicat o captuseala peste adeziv. Etichetele autoadezive au devenit rapid standardul industrial pentru etichetarea produselor.

Cincizeci de ani mai tarziu, prin anii ’80, invenția imprimantei cu jet de cerneală a schimbat viitorul etichetării. A fost într-adevăr căsătoria ideală;  O imprimantă cu jet de cerneală și o foaie A4 de etichete autoadezive care ar putea fi tipărite cu orice design sau informație pe care utilizatorul le-a dictat. Pe măsură ce imprimanta cu jet de cerneală a început să se comercializeze, oamenii au început să-și imprime propriile etichete. Formatele A4 a devenit dimensiunea standard pentru fabricarea etichetelor pentru imprimantele cu jet de cerneală. Pe măsură ce prețurile imprimantelor cu jet de cerneală și a cernelei au scăzut, vânzările de etichete cu jet de cerneală au explodat pentru uz casnic și pentru domeniul business.

In zilele noastre, in supermarketuri si nu numai, rafturile sunt invadate de o diversitate de produse ambalate si etichetate care mai de care mai colorate, care te atrag sa cumperi si care da un design excellent produsului ambalat. Ambalajul vinde, cu siguranta, iar eticheta face parte din ambalaj.  Fiecare din noi a cumparat cel putin un produs fara sa aiba nevoie de el, doar pentru simplul fapt ca era ambalat frumos, atractiv si colorat.

De ce este importanta eticheta?

Primul argument ar fi ca prin informatiile trecute pe eticheta, consumatorul afla cele mai importante aspecte ale produsului cum ar fi: numele produsului, ingredientele, modul de utilizare, conditii de depozitare, termen de valabilitate , indicii privind cantitatea si calitatea, date de contact etc. (In Romania, etichetarea produselor se face conform Hotărârii nr. 106/2002, Versiune actualizata la data de 02/07/2009 privind Etichetarea  Alimentelor si se aplica conform  Normelor  Metodologice ).

Scopul etichetării este de a da consumatorilor informaţiile necesare, suficiente, verificabile şi uşor de comparat, astfel încât să permită acestora să aleagă acel produs care corespunde exigenţelor lor din punct de vedere al nevoilor şi posibilităţilor lor financiare, precum şi de a cunoaşte eventualele riscuri la care ar putea fi supuşi.

Eticheta informativa este proiectata tocmai pentru a ajuta consumatorii sa faca o alegere corecta a produsului.  Consumatorul are un sentiment de siguranta cand vede eticheta produsului, la majoritatea din noi in mintea noastra se declanseaza ideea de bun, hranitor, sanatos.

Al doilea rol al etichetelor este cel de convingere, care se concentreaza pe punerea in evidenta a logo-ului, siglei sau emblemei, prin urmare etichetarea produselor este un mijloc de promovare si marketing excellent, utilizand un nume sau o marca atestata.

Exista numeroase sectoare in care se folosesc etichetele autoadezive, dar cele mai folosite sunt:

  • In Industria Alimentara
  • In Industria Farmaceutica si Cosmetica
  • Etichetele de Vin
  • Producatori si Procesatori
  • Etichetele de indentificare sau Coduri de Bare

Prin urmare, pentru a face o alegere corecta a tipului de etichete care vi s-ar potrivii, trebuie sa stiti modul in care vor fi tiparite. 

Etichete Autoadezive BrandPaper

BrandPaper Comapany S.R.L. poate realiza etichete autoadezive in rola imprimate sau neimprimate pentru cantare electronice si imprimante termice. La etichete imprimate metoda de imprimare poate fi digital sau flexografic cu 1-7 culori, pe suport de material Semilucios, Termic, Polipropilena sau Polietilena cu adeziv: Forte(pentru suprafete aspre, umede si temperature scazute), Permanent(adeziv general) si Detasabil(se dezlipeste usor).

Ca procedee speciale, se poate opta pentru lăcuire totală sau parţială, laminare, aplicare de folie metalică și culori speciale, serigrafiere. Tiparim si etichete autoadezive monocrom, folosite pentru coduri de bara sau diferite aplicabilitati, imprimate intr-o culoare (negru, galben, rosu, verde, portocaliu), putand fi tiparite pe diverse forme (dreptunghiulare, rotunde, ovale).

Cele mai uzuale dimensiuni de etichete autoadezive neimprimate in rola termice sau semilucioase si in permanenta in stocul nostru sunt: 30X23mm, 35X25mm, 38X25mm, 40X20mm, 40X30mm, 40X46mm, 50X25mm, 50X32mm, 50X40mm, 56X25mm, 58X40mm, 58X43mm, 58X60mm, 58X75mm, 58X93mm, 73X51mm, 100X70mm, 100X80mm.

Pentru mai multe informatii puteti accesa categoria de produse “Etichete Autoadezive”, unde gasiti toate informatiile necesare despre acest segment.

Sper ca ti-am dat idei valoroase si data viitoare cand o sa discuti cu cineva despre acest produs, o sa cunosti toate informatiile. Scrie-mi, te rog, in comentarii, care este parerea ta despre acest produs, Daca tu folosesti acest produs? Cum ai reusit sa scoti in evidenta prin eticheta si ambalaj produsul tau?

Daca ti-a placut articolul, nu uita sa ii dai share, sa vada si prietenii tai.

Iti multumesc.